sobota, 9 kwietnia 2011

Intro Grupa 4

GRUPA 4

Tadeusz - Interesuję się literaturą oraz jej funkcjonowaniem w nowoczesnym świecie. Wziąłem udział w projekcie, ponieważ daje mi on możliwość wprowadzenia zmian w warszawskiej przestrzeni oraz spotkania ludzi o podobnych pasjach.

Zuzia – Jestem uczennicą LO im. Bolesława Prusa. Jestem zdecydowanie ekstrawertyczką, swoje zainteresowania wiążę z ludźmi i pracą społeczną; lubię widzieć efekty tego, co robię.

Zosia – interesuję się przede wszystkim językami obcymi i kulturą, szczególnie kinem i teatrem. Miasto Zmian daje mi możliwość rozwijania moich pasji.

Flora - interesuję się sztuką współczesną, historią sztuki oraz podróżami. Poza tym lubię jedzenie i piesze wycieczki po mieście.

Monika – Jestem uczennicą pierwszej klasy liceum SGH, wolontariuszką ESK 2016. Mam 17 lat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz